Hoe krijg ik mijn Nokia 100 open?

Ik heb een nokia 100 gekocht, maar om hem te kunnen gebruiken moet er een batterij en een simkaart in.Gebruiksaanwijzing gelezen, maar ik krijg de telefoon met geen mogelijkheid open. Wie kan mij helpen, zodat ik hem wel open krijg.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
3.7K

Antwoorden (1)

Het deksel achteraan naar beneden schuiven om te openen, niet open klappen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan schuiven wat ik wil, maar krijger geen beweging in. Plaatje staat ook in bijgeleverde handleiding
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bent u zeker dat er nergens geen stickertjes meer opzitten.
Als het echt niet lukt kan u alleen maar terug naar de verkoper gaan.
Die weet wel raad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen sticker, maar uiteindelijk maar iets puntigs tussen geplaatst en hopen op geen beschadiging. Nu na veel ploeteren wel open met een klein krasje binnenin. Niet echt handig gemaakt voor een eerste keer openen. Nu krijg ik hem wel steeds goed open.