Blackberry 9360 wifi heeft wel verbinding maar me app doen niet en als ik problem oplossn drukt en dan mislukt hij bij Blackberry Servic..

Ik kan op de brower maar me whats app doet het niet en ping ook niet kan alleen op de brower . Maar de router heeft ook andere apperaten verbonden als iets mis is dan doet me appen het wel en de andere apperaten niet en andersom ook. Ben naar T-mobile gegaan en dacht dat een fout wat is me service heb een smsje naar 4000 met Blackberry en later doet hij nog steeds niet. En zelf als ik op problem oplossen dan test hij alles en bij Blackberry serice word het 90% en dan telkens lager tot hij zegt mislukt.

Wat moet ik doe op te zorgen dat alle appen met doen ?
En wat kunnen ze problemen zijn en hoe kan ik het verkomen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Allereerst heeft Whatsapp de afgelopen maand al meerdere malen storingen. Maar dat verklaart niet waarom de ping het niet doet.

Als mijn BB soms niet behoren functioneert laat ik eerst de telefoon opnieuw op te starten.
Verder wil het nog wel eens helpen om het logboek te wissen (hiermee wordt de telefoon ook sneller). Je komt in het logboek te typen: "alt+lglg" vervolgens via de BB knop het logboek wissen.

Mocht deze 2 dingen ook niet werken, kan je nog proberen Whatsapp en PING te verwijderen en opnieuw installeren?