Wat betaal ik buiten de belbundel?

Ik heb via internet een Hi €30 abonnement afgesloten, maar hoeveel betaal ik voor een gesprek van 21 seconden naar een vaste telefoon binnen Nederland buiten de belbundel?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

ligt eraan welk abbonement je hebt:

Hi biedt 2 soorten abonnementen aan: Hi Bel & Sms en Hi Online.
Hi bel&sms : Buiten je bundel betaal je 12,5 ct per sms en 25 ct per minuut
Hi online:Buiten je bundel betaal je 15 ct per sms en 30 ct per minuut

check de link voor alle overige tarieven
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het enige Hi abonnement dat er is voor €30 is het Hi Bel & Sms abonnement. Hierbij betaal je 25 ct per min buiten de belbundel. Gesprekken korter dan een minuut worden berekend voor een hele minuut, dus je betaalt voor het gesprek van 21 seconden 25 ct.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wil degene die een duimpje naar beneden geeft ook even aangeven waarom, dit is niet erg constructief.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
En het is onjuist omdat... het komt rechtstreeks van de website.