hoe schoon ik mijn apps op de ipad

hallo ik had laatst mijn geheugen vol van mijn ipad toen ging hij apps opschonen. nu wil ik zelf ook aps opschonen alleen weet niet hoe dat moet misschien weet een van u het?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Je kunt met je vinger lang op een app drukken totdat ie trilt en vervolgens druk je op het kruisje wat rechtsboven staat.

Daarnaast kan je ook een icloud abbo nemen om hiermee meer geheugen toe te voegen aan je ipad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
- verwijder files uit apps. Zoals bij safari bijvoorbeeld de geschiedenis
( dit scheelt alleen heeeel weinig?
- ga na welke apps je deze 1,5 a 2 weken nog hebt gebruikt. De rest verwijder je. (Als je ze ECHT nodig hebt kan je ze altijd opnieuw installeren)
- verwijder liedjes die je toch niet meer leuk vind. Gewoon door over het nummer naar rechts te swypen.
- sluit alle openstaande apps.
- kijk wat het meest ruimte in neemt en probeer daar wat aan te doen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga naar instellingen dan naar algemeen bij gebruik
Dan zie je al je apps en hoeveel ze in beslag nemen. En ook hoeveel je over hebt in totaal