Kun je een app als achtergrond instellen?

Ik wil een applicatie van een iphone als achtergrond instellen. Het gaat om een app van een klok

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iPhone ondersteunt geen widgets of wallpapers. Daarvoor moet je echt een android toestel hebben :)

Het beste antwoord

Helaas is dat op een iPhone niet mogelijk om widgets te plaatsen of een live wallpaper te gebruiken zoals Android die kent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik dacht dat mijn vriendin dat had =O
Maar dan niet over het hele scherm, alleen een beetje boven aan achtig.
Maar hoe?... Ik heb zelf niet zo'n ding xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet bij de huidige generatie iphones. Wel bij de iPhone 4 die er nu aankomt.