Samsung s5 ligt op de verwarming is dit schadelijk?

Mijn samsung galaxy s5 touch screen is defect ik gebruik nu mijn oude telefoon maar mn s5 lag in een mandje op de verwarming (al 3 weken) en de verwarming stond op 2/3 daar kwam ik vandaag achter. Is dit schadelijk voor mijn s5?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ja, warmte is slecht voor (vrijwel) elk elektrisch apparaat. Ook voor de accu is het slecht. De levensduur kan afnemen van sommige componenten in je telefoon. Ik hoop dat de schade meevalt.