Is het mogelijk dat anonieme nummers verdwijnen uit je gemiste oproepen?

Ik bel met een geheim nummer. Mijn vriendin geeft aan dat dit niet terug te zien is in haar gemiste oproepen, omdat verborgen nummers in haar oproepenlijst worden overschreven. Ik heb hier niet eerder van gehoord. Is dit inderdaad bij sommige telefoons het geval?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
2.3K

Antwoorden (2)

Naar mijn weten worden ze nooit overschreven. Wat bij mij echter wel het geval is, is als er bijvoorbeeld acht verschillende anonieme bellers hebben gebeld, dat mijn telefoon dit aangeeft als èén beller waarvan ik alle oproepen heb gemist. Dus niet dat het acht unieke bellers waren.

Toegevoegd na 3 uur:
Welke telefoon heeft je vriendin?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan zou het misschien mij wél kunnen. Maar ik heb hier niets via internet kunnen vinden.
Ik weet nu niet echt wat ik moet doen. Dacht dat het om een mobiel ging en in dat geval sta ik achter mijn antwoord. Ook omdat ik hier verder niets over kan vinden.
Bovendien sloegen al mijn vaste telefoons ook anonieme nummers op.
Pieter2011
11 jaar geleden
Je zegt: "Wat bij mij echter wel het geval is, is als er bijvoorbeeld acht verschillende anonieme bellers hebben gebeld, dat mijn telefoon dit aangeeft als èén beller waarvan ik alle oproepen heb gemist". Klopt helemaal. Ik noem dat "overschrijven". Toch?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar toch kan ik zien dat er acht keer gebeld is. Hier wordt beweerd dat het niet 1 keer te zien is.
Pieter2011
11 jaar geleden
Volgens mij verschilt dat per telefoon. Op mijn huidige vaste telefoon kan ik wel zien dat er meerdere keren gebeld is, op mijn vorige werd alleen het laatste telefoontje in het geheugen vastgelegd.
Ja. Ik heb een BlackBerry, en het viel mij ook op: ik kan ontvangen/gemiste oproepen van "verborgen nummers" nooit terugvinden in m'n oproepenlijst.