ik heb iphone 4s met abonnement besteld, hoe zit het met simkaart?

ik heb mijn abonnement verlengt met een ander abonnement met iphone 4s, als hij binnenkomt, zit er dan een simkaart in? of moet ik mijn eigen simkaart erin doen, wat dus betekent dat ik een nieuwe (micro) moet halen bij de winkel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Als het goed is krijg je hier een nieuwe simkaart bij met het zelfde nummer als je nummerbehoud hebt aangevraagd. Als dit niet zo is kun je deze gratis krijgen bij je provider. Als je helemaal overgestapt bent en ook een nieuw nummer hebt aangevraagd krijg je hier zoiezo een nieuwe simkaart bij.