Mijn huistelefoon gaat vanaf vanmorgen loeihard over. Hoe stel ik het volume opnieuw in?

Het is een Profoon PDX-13 Dect telefoon.
De handleiding die op internet staat is niet voor deze telefoon. Er staan andere toetsen op dan op mijn telefoon. Ik kan helaas zelf geen duidelijke foto van mijn eigen telefoon maken.
Ik werd zo-even weer gebeld en toen ging de telefoon op normale toon over. Ik had er niets aan gedaan.
Toch zou ik willen weten of en hoe ik zelf het geluid van inkomende telefoontjes kan veranderen.

Toegevoegd op 15 september 2020 10:56: omschrijving

Weet jij het antwoord?

/2500

De hierbij gaande link leidt je naar de Nederlandstalige gebruiksaanwijzing van de PDX-1300. Waarschijnlijk is de handleiding ook geldend voor het genoemde toestel. Op het toestel zit een grote ronde knop. Deze knop gebruik je ook om de volume te wijzigen. Als je tijdens een telefoongesprek deze knop aan de onderkant indrukt zal het volume naar omlaag gaan. Om het volume omhoog te laten gaan druk je op de bovenkant van de knop. De volume, die je op deze manier instelt, wordt in het geheugen opgeslagen, dus je hoeft dit maar één keer te doen. Mogelijk heb jij ongemerkt op deze manier het volume verhoogt.

Bronnen:
https://www.profoon.nl/media/blfa_files/PD...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100