Hoe kan ik een screen capture maken met de samsung galaxy gio?

Ik wil graag een screen capture/shot maken met mijn galaxy gio. Hi doe ik dit? Ik heb wel iets gelezen over de terugtoets en dan de middelste toets, mar dat werkt bij mij niet want dan kom ik óf op taakbeheer óf weer helemaal terug aan het begin..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Je moet de middelste toets tegelijk met de terug toets (de toets rechts ervan) indrukken. Taakbeheer start je door de middelste toets 2x in te drukken, dat is niet de bedoeling.

Je kan een fractie, maar dan ook echt een fractie eerder de middelste toets in drukken, maar echt bijna te gelijk, dan lukt het wel.

Het vergt even wat oefenwerk, ik doe het soms ook nog fout. Succes!