Galaxy s2 in de zee gevallen wat moet ik doen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb hem al in rijs geleft enz.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je deze vraag stelt omdat hij het nog steeds niet doet. Ondanks de rijst. De kans dat ie het ooit weer gaat doen is uiterst klein. Zeewater geleidt elektriciteit redelijk goed en hij stond natuurlijk aan toen hij erin viel. Haal de accu er uit en laat hem nog een week drogen. En dan weer kijken. Maar de kans is dus klein. De ellende is ook dat er een indicatortje inzit, waarmee ze kunnen zien dat de telefoon in aanraking is gekomen met water. Daarmee kun je ook de hoop op ene garantieafwikkeling laten varen. Dit was waarschijnlijk gewoon een hele dure dag voor je.

je begint met een melding te maken bij je provider, om te kijken of je een nieuwe simkaart kan krijgen voor je abbonement. dan ga je naar de winkel waar je deze gekocht hebt. in het geval dat je ervoor verzekerd bent helpen zij je verder als deze niet verzekerd is zou je een nieuwe moeten kopen. bij het geval van een prepaid simkaart, is de enige optie die je hebt een nieuw mobieltje aan te schaffen en een nieuwe simkaart

Kijk of er nog garantie op zit, en anders kun je hem weggooien! Ps: hoe lukt je dat nou weer

helemaal uit elkaar halen voor zover je dat kan. en probeer hem droog te fohnen. of bij de verwarming maar denk dat die uitstaat.

Kijken of je hem vergoed kan krijgen dmv garantie of verzekering. Zo niet, dan de simkaart eruit halen om eventuele bestanden, tel nr's enz. te behouden en over te plaatsen naar een ander toestel. Het onbruikbare toestel kun je misschien nog verkopen bij de mediamarkt of een andere tel. winkel die ze misschien voor onderdelen kunnen gebruiken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100