Mijn LG G3 boot alleen nog maar in de recovery, wat moet ik doen?

Ik heb mij LG G3 geroot en wilde deze gisteren updaten.
Nu boot mijn telefoon alleen nog maar in de TWRP recovery.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja kan een andere app gebruiken om het te unrooten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@alperen70, dat werkt niet, apps werken niet in de recovery modus. Je kunt proberen om je toestel met behulp van een computer opnieuw te flashen met speciale software.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@alperen70
Als de phone alleen nog maar boot in recovery mode ?!?! U is een expert zie ik.
@WDHBGS
Idd. Flashen via computer of rom installeren via recoverymode.
Al weet natuurlijk niet iedereen waar dat over gaat. ;-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ai ai ai, rooten..

Antwoorden (1)

Oei...lastige...hij kan gebrickt zijn...jammer.
Eventueel kunt u een rom downloaden op xda developers forum en deze op n sd kaart zetten en dan die kaart in uw device stoppen en dan recovery doen (optie instaleer vanaf sdkaart)
Download wel een twrp rom en geen clockwork of andere en zet die op sdkaart in map download.
Succes
http://forum.xda-developers/galaxy-s3#romList

Toegevoegd na 6 minuten:
Sorry...de link is voor galaxy maar uiteraard vind u daar ook LG roms.http://forum.xda-developers.com
Zoek op deze site...onthoud hem ook...hier moet u wezen voor roms en android problemen of het rooten van uw device etc.
Bent u n leek.....wees voorzichtig...u kunt u device onherstelbaar beschadigen (bricken)

Toegevoegd na 9 minuten:
Sorry...de link is voor galaxy maar uiteraard vind u daar ook LG roms.http://forum.xda-developers.com
Zoek op deze site...onthoud hem ook...hier moet u wezen voor roms en android problemen of het rooten van uw device etc.
Bent u n leek.....wees voorzichtig...u kunt u device onherstelbaar beschadigen (bricken)

Toegevoegd na 10 minuten:
Deze link....wellicht voor u
http://forum.xda-developers.com/lg-g3#romList