Kun je huistelefoon op privé zetten ?

Kan dit gewoon op de telefoon zelf makkelijk en ook weer terug zetten naar normaal, of moet je dat dan echt met de provider bespreken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Het is mogelijk om het aan te vragen bij je telecom aanbieder. Mocht dat om de een of andere reden niet lukken dan is er nog een andere optie:

Anoniem bellen met een huistelefoon is eenvoudig. U toetst een sterretje in, dan het getal 31 en dan weer een sterretje en belt vervolgens naar het nummer van een andere huistelefoon. Zo dus: *31*
Nu zal uw telefoonnummer niet op de display van de huistelefoon van de persoon die u belt verschijnen.

Toegevoegd na 4 minuten:
- KPN: *31* (telefoonnummer)
- Tele2: *31*(telefoonnummer)#
- UPC: *31 (telefoonnummer)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad, je hoeft geen instellingen of dergelijke aan te passen. Ik gebruik dit 'trucje' als ik contact moet opnemen met mensen die mijn nummer niet mogen zien. Als ik mijn oma bel, dan is dat natuurlijk geen probleem. Ik heb dan echter geen zin om steeds instellingen aan te moeten passen. Daarom is dit ook een handige optie. Ik zou het wel even testen, gewoon even naar een mobiele telefoon of naar een huistelefoon van een vriend/vriendin bellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oeps dan heb ik dat denk ik vergeten er bij te plakken :-). Werkt het met 2 sterretjes wel goed?