mijn samsung galaxy rooten, de app die ik heb, doet die dat?

ik word echt knettergek van al die apps die ik niet kan gebruiken omdat ik mijn telefoon moet rooten, en er zitten een aantal fouten in de software. ik heb nu een app op mijn galaxy staan met de naam: gst (afkorting voor "galaxy s tweaker") kan je met deze app je galaxy rooten zonder dat bricked (hij valt uit en start dan ook niet meer op) raakt?
er staat zo'n blokje "klick here to root your galaxy"

is dit veilig???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

bepaalde apps zijn alleen te gebruiken met nieuwere versies van Android; je moet wel geregeld updaten anders doet een boel het niet meer...
Zelf zou ik nooit gaan lopen tweaken op een telefoon die ik nodig heb... te weinig verstand van maar genoeg om te weten dat het vaak niet mogelijk is een grote fout te herstellen...
Heb je niet via dat stomme programma van Samsung (Kies of zo) geprobeerd te updaten; haha dan doet ook de helft van je apps het niet meer die zijn dan verouderd.
Kortom de wet van behoud van ellende!
Sommige apps hebben niet alleen een bepaalde versie van android nodig maar zijn dan ook nog telefoon specifiek...