Wie weet wat dit betekend op mijn blackberry ? En hoe heten deze dingen om het te kunnen op zoeken ?

Ik heb ineens een klein dingetje op mijn blackberry staan.
Ik weet ook niet hoe je dat noemt om het op te zoeken.

Ik bedoel dus met dat kleine rode stipje er in of zo iets, het is zo klein dat ik het bijna niet kan zien.

Ik heb het uitvergroot, want anders was het helemaal niet te zien.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Je gaat naar je berichten (niet email) en scrollt naar beneden totdat je een berichtje ziet met het zelfde teken klik daar op en het is weg :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ff proberen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gelukt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is gelukt bedankt, u heeft gelijk ik kan de vraag nog niet sluiten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het was reclame van App World. kan pas de vraag over 30 minuten sluiten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is geluk deze persoon heeft gelijk het was een berichtje van App world

Andere antwoorden (2)

Dat er ergens iets nieuws is zoals een bericht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
keek ik ook al na, maar het is geen nieuwe email of gemiste oproepen want dat dacht ik ook.
Maar het ziet er heel anders uit.
En in de handleiding staat het niet, wel dat ding van gemiste oproepen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien bij een app ofzo?
dit is typisch een vraag vooor manuel ,die weet dat ,en hij spreekt ook nog 24 talen .
dus vraag het even aan manuel ,(zit in de doos )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou die Manuel van Blackberry is nog best slecht eigenlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha ik las dit zo ik dacht serieus aan zo'n kerel die manuel heet en die je dan kan helpen Hahahahaha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb ik al gekeken maar kom er niet uit het is zo klein dat je het amper kan zien.
En het is niet het dingetje van gemiste oproepen of berichten of nieuwe email dat ziet er anders uit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja haha ik dacht dat eerst ook dat een man die manuel heet.
Ik dacht dat is een man die vel verstand had van blackberry's.
Maar de persoon hieronder heeft de goede oplossing, die heet nu voor mij Manuel