Als mijn telefoon verbonden is met WiFi en 3G, krijgt WiFi dan altijd voorrang?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Op het forum van de bron wordt deze vraag ook gesteld en daar kregen ze dit als antwoord: "Als je WiFi verbinding aan staat, zal Android altijd proberen hiermee eerst verbinding te maken met internet".
Wifi krijgt dus voorrang en hij schakelt pas naar 3G als je geen wifi meer binnen bereik hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké hartstikke bedankt voor dit antwoord!

Andere antwoorden (4)

Ligt aan je instellingen van je telefoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iemand die daarmee ervaringen heeft bij Galaxy S2?
Dat zou je kunnen instellen op je telefoon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt eraan wat voor tel je hebt. Bij android is het volgens mij standaard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hangt af van de sterkte van de verbinding. Wat sterker is krijgt voorrang.