Samsung galaxy s4 mini gaat niet meer aan?

Vraagje, mijn samsung galaxy s4 mini gaat niet meer aan, wat moet ik doen? Het zit zo: Mijn telefoon was leeg, dus ik deed hem aan de lader. Toen ik hem aan deed stond er dat hij moest upgraden. dus ik laat hem upgraden. Vervolgens gaat hij weer aan maar zijn er een aantal apps zoals whatsapp weg. Dus ik wil hem aan en uit doen om die weer terug te krijgen. Maar nu gaat hij niet meer aan. Kan iemand mij helpen?
Alles wat ik heb geprobeerd wat niet werkt:
- verschillende laders geprobeerd
- accu eruit en er weer in
- volume knop + home knop + uit knop
NIKS WERKT? IEMAND HELP MIJ?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wat zie je als hij oplaad?

Antwoorden (1)

verbind je telefoon met je computer via de kabel en probeer de reset optie via de telefoon of computer. Had je belangrijke documenten op je telefoon en geen backupje lees dan niet verder. Als je een backupje hebt kun je altijd via de computer je telefoon resetten als dat niet werkt moet je contact opnemen met het filiaal waar je je tele hebt gekocht of bellen met samsung