mijn abo is sinds gister ingegaan en dan heb ik nu internet maar ik weet nu niet of ik op mijn wifi internet kunnen jullie mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je een mobiel apparaat bedoeld. Gewoon de 3G uitzetten. Als je dan nog internet hebt dan is het via WiFi.
Ik heb mijn 3G altijd uit staan tenzij in via 3G wil internetten. Zo voorkom ik altijd dat een of andere applicatie die op mijn telefoon staat verbinding met internet wil maken via 3G zonder dat ik dat in de gaten heb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar waar staat dat ik heb een Nokia lumina 800
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie handleiding: Een mobiele-dataverbinding gebruiken
1 Selecteer mobiel netwerk.
2 Schakel dataverbinding naar Ingeschakeld en selecteer de gewenste verbinding. Een mobiele-dataverbinding gebruiken tijdens roaming
Selecteer mobiel netwerk > Opties voor gegevensroaming > roamen toestaan.
Gegevensroaming betekent dat u uw telefoon gebruikt om gegevens te ontvangen via netwerken die uw netwerkserviceprovider niet in eigendom heeft of beheert.
Het verbinden met internet tijdens roaming kan, vooral wanneer u in het buitenland bent, de kosten aanzienlijk verhogen. Als u de snelst mogelijke mobiele verbinding wilt gebruiken, stelt u 3G-verbinding in op Ingeschakeld . Als de signaalsterkte voor een 3G-netwerk in uw omgeving laag is, kan het zoeken naar en verbonden blijven met het netwerk leiden tot een hoger batterijverbruik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nds1.nokia.com/phones/files/guides/Nokia_800_UG_nl.pdf pag 39
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje ik heb mijn g3 uitgezet

Andere antwoorden (2)

Heel simpel misschien: loop even naar buiten terwijl je internet, als die blijft doen is het niet wifi. Eea kun je ook zien bij netwerk bij instellingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wifi internet kun je zelfs zonder abonnement gebruiken. Je maakt simpelweg gebruik van een normaal (geen telefoon) internetabonnement. Wanneer je gebruik maakt van wifi internet, kost dit geen data uit je telefoonabonnement. Zo bespaar je MB's door altijd wifi te gebruiken wanneer dit kan.