Hoe moet ik Ping op een overgekochte Blackberry activeren?

Ik heb van een vriend zijn oude BB overgekocht en heb zelf een simkaart met een internet abo. Nou wil ik ping gebruiken maar weet ik niet hoe ik dat activeer.
alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Je hebt een kaartje nodig van een provider die BIS (blackberry internet services) ondersteunt. Je kunt je simkaart met Internetbundel niet gebruiken om mee te pingen. Als je vodafone hebt moet je Blackberry Blox aanvragen. Als je T-mobile hebt moet je dit aanvragen via de website.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt geen gebruik maken van BBM met een standaard internet bundel. Je moet hiervoor contact opnemen met Vodafone om een Blackberry bundel erbij te nemen. Dan moet het wel mogelijk zijn.