Waarom doet de wifi het niet meer op mijn Huawei P8 lite?

In ons gezin 2 Huawei P8 Lites (in zelfde week gekocht, korter dan jaar geleden) 1 doet het wel, maar de andere niet. Modem al opnieuw opgestart, telefoon opnieuw opgestart maar geen resultaat.
Met de Wifi is niets aan de hand want andere telefoons en apparaten doen het wel op het netwerk.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Er kunnen verschillende oorzaken zijn waarom je wifi niet meer werkt op je Huawei P8 lite. Controleer eerst of je wifi-verbinding nog aan staat. Als dat het geval is, controleer dan of je router nog steeds verbinding maakt met het internet. Als dat ook het geval is, controleer dan of er een firmware-update beschikbaar is voor je Huawei P8 lite.
Bronnen:
5 maanden geleden