wat zal mijn mobiele dataverbruik zijn ??

ik wil een abonnement nemen maar ik wil eerst even weten wat het +/- dataverbruik is als ik:
hele dag op whatsapp zit
af en toe even op twitter kijk en een tweet plaats
(dit is per dag)
wat zal dan +/- mijn dataverbruik zijn??

Toegevoegd na 1 minuut:
per maand

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Dit kost absoluut niet veel. Zo lang je geen grote webpagina's bekijkt zal dit normaal gesproken niet boven de 250Mb komen, wat bij de meeste providers het minimum is dat je kunt nemen. Ik heb Whatsapp ook elke dag aan en ik Twitter ook af en toe, en zolang ik niet echt ga internetten komt het zelfs niet boven de 10 à 20 Mb uit.

Conclusie: als je alleen wilt Whatsappen en Twitteren heb je niet meer nodig dan het minimum wat je provider je kan bieden.

Toegevoegd na 6 minuten:
Twitter en Whatsapp zijn enkel tekst dat wordt verzonden, dat is lang niet groot. Zo lang je geen afbeeldingen gaat bekijken of andere dingen downloaden kom je normaal gesproken niet over het limiet heen van 250 Mb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en die 10 a 20 mb is per dag of??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Per maand, zoals je hebt toegevoegd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan is dat niet veel 10 a 20 mb per maand
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klopt helemaal. Toen ik een paar maand geleden voor het eerst internet nam zat ik ook te twijfelen of ik misschien toch 1 Gb zou nemen. Achteraf blijkt dat ik dat niet eens nodig zou hebben :P
Tenzij je natuurlijk Youtube video's of iets in die richting gaat kijken, dat raad ik je sterk af met mobiel internet. (Tenzij je onbeperkt 3G+ hebt)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee ik ga zowiezo geen filmpjes kijken op m'n telefoon daar heb ik een laptop voor ;)
ik zit namelijk nu een beetje een goeie abbono te zoeken want ik sms haast nooit als whatsapp heb en ik bel al helemaal haast niet dus dat ik alswaren niet nootzakelijk ik heb dus zegmaar meer internet nodig dan die sms/bel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik nu Blyk en ik ben er tevreden over. Elke maand net iets minder dan €10 kwijt voor 250 Mb internet, en elke maand krijg ik ook 1000 smsjes (die ik ook haast niet benut, maar het kan altijd van pas komen) en 1000 belminuten naar andere Blyk leden. Het is niet echt een abonnement, dus je zit ook nergens aan vast. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke ja ik heb net even gekeken heb eerlijk gezegt nog nooit van gehoord kan je er miss wat meer over vertellen hoe dat zit ??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is heel simpel eigenlijk: Blyk is bedoeld voor jongeren. Wanneer je eens in de drie maanden opwaardeert, krijg je elke maand 1000 smsjes en 1000 Blyk naar Blyk belminuten gratis. (dus elke maand sowieso 1000 smsjes). Hier zit alleen één 'maar' bij: een aantal keer per week krijg je een 'advertentie' sms. Die kun je negeren, maar soms zijn ze wel leuk en kun je er gratis op reageren. Snappie? (:
Anders moet je even naar de site gaan en 'spelregels' opzoeken.
Als je de hele dag op Whatsapp zit en 200 berichten per dag zou versturen kost dat je ongeveer 30 mb per maand. Voor Twitter ben je met 200 berichten per dag ook iets van 30 MB per maand kwijt. Zolang je geen youtube kijkt op je foon en niet elke dag 20 nummers download met muziek, red je het makkelijk met 250 MB.