kan je met de iphone pingen?

en hoe moet je dit dan doen enzo? want ik wil denk ik een iphone kopen. maar wat is de gemiddelde prijs voor een losse iphone 4 in nederland? en waar kan je hem eventueel goedkoper krijgen? En nog 1 klein vraag wanneer komt de iphone 5 uit (of is die al uit?) en hoeveel kost die?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

WhatsApp kan je mee pingen. Dit kost 79 cent in de AppStore. Het is niet zoals pingen met een BlackBerry. De iPhone 5 is onbekend wanneer hij uitkomt. De iPhone 4S is 4 oktober geïntroduceerd en komt in Nederland op 28 oktober. Deze kost ong. 600-700 euro. De iPhone 4 kost op dit moment tussen de 500 en 600 euro. Dit is afhankelijk van de aanbieder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Amerika zijn ze goedkoper te krijgen ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
479 euro omgerekend voor de iPhone 4S, maar je moet nog wel verzendkosten in acht nemen ;-). De iPhone 4S is daar al wél uit met een wachttijd en een vertraging van 1 week.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet je googlen naar amerikaanse online winkels die ze tevens verzenden.

Andere antwoorden (2)

ja, daarvoor heb je wel Whatsapp nodig, dit is gratis te downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee je kunt niet pingen, Pingen kan alleen met de Blackberry. Je hebt wel programma's zoals inderdaad Whatsapp wat vergelijkbaar is met het pingen van de Blackberry met als voordeel dat je dan zowel met Blackberry als iphone gebruikers berichten kunt sturen en ook naar telefoons met android of symbian bersturings systemen. Het pingen zelf is dus alleen voor Blackberry gebruikers onderling.