Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een nokia 6700. Wat is de beste gratis navigatie die te downloaden is?

Nokia vraagt nl. 49,- per jaar. Dit vindt ik toch wel erg veel...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
900

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Afhankelijk van wat je al dan niet voor de aanschaf wilt gaan betalen, kun je kiezen uit verschillende pakketten. Ikzelf heb op mijn Nokia N95 'Mcguider' gebruikt, zeer naar tevredenheid. Dit is een eenmalige investering en daarna gewoon gratis te gebruiken.
Op SonyEricsson Vivaz gebruik ik nu 'Garmin mobile'. Deze is veel uitgebreider en ook hier is een eenmalige investering nodig.

Maar goed, vele wegen leiden naar rome.....(Letterlijk en figuurlijk dan!)

Wil je er echt helemaal geen moeite voor hoeven doen, en het helemaal gratis, dan is GoogleMaps een handige. Toen ik eens tijdens een fietstochtje met een lekke band zat, heeft deze mij weer uit de rimboe getrokken, mijn dure navigatieprogramma kende de plek niet eens!

De keerzijde van gratis, en van Google is dat hij wel continu op internet de boel aan het downloaden is. Zorg dus wel voor een internetabonnementje voor je gsm.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is de Nokia Navigatie (OVI kaarten) gratis voor de nokia toestellen.

Zie de link om het voor jouw toestel te downloaden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met Nokia OVI Maps kan je gratis navigeren. Je moet wel de nieuwste versie (3) op je telefoon hebben.
Dan kan je gratis navigeren via je Nokia.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding