Hoe stel ik op iPhone in dat Snapchat gebruik maakt van de bovenste microfoon?

Hi,
De onderste microfoon van mijn iphone is stuk. Nu gebruikt snapchat de onderste microfoon bij het maken van video’s. Kan ik dit veranderen zodat Snapchat gebruik maakt van de bovenste microfoon ipv de onderste?
Bedankt alvast!
Groetjes Ian

een jaar geleden
in: Telefoons
1.3K
SimonV
een jaar geleden
De bovenste is onder meer bedoeld voor Siri. Ik heb helaas nergens kunnen vinden dat je dit kunt veranderen.

Geef als eerste antwoord