Wat gebeurt er bij de andere als ik een nummer blokkeer en hij smst me?

ik krijg ongewenste smsen van een man, hen eerder al vriendelijk gevraagd me gerust te laten maar hij blijft maar smsen, ook al antwoord ik er niet op. heb gezien in mijn gsm dat ik zijn nummer kan blokkeren, maar vraag me af wat gebeurt er dan bij hem als hij me wil smsen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
1.8K

Het beste antwoord

Waarschijnlijk gebeurd er 'niks'. Zijn sms wordt verzonden maar komt nooit bij je aan!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

het is niet mogelijk sms afzenders te blokkeren, de blokkade die jij hebt verricht is waarschijnlijk alleen voor oproepen, de sms is namelijk plotseling uitgevonden, iemand vond het leuk en probeerde zo een berichtje te versturen, verder is er nooit echt werk in gestoken, vandaar dat een blokkering niet mogelijk, wel kun je via je provider hem laten blokkeren, hoop dat ik je zo geholpen heb.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er zijn blokkeer apps, sms blokkeren kan dus wel. Net wat hierboven staat, de sms word wel verzonden maar gefilterd zodat je hem niet in je inbox ontvangt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja klopt. Maar de sms word op het toestel gefilterd. Dus in principe komt ie wel aan. Bij een goede blokkeer app merk je daar niks van. Maar bij de meeste gaat wel je toestel aan of verschijnt er even een sms icoon bovenin.