hoe gesprekken van whatsapp kopieren naar ander toestel?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ze zitten in een toestel waar ik geen simkaartje meer van heb dus kan ze ook niet meer lezen op dat toestel. Ik heb een ander abonnement genomen en ben gelijk van toestel veranderd en het simkaartje van het nieuwe abonnement is een micro kaart en die van het oude niet meer werkend abonnement een groter kaartje.. Kan wel in het oude toestel via windows verkenner de map WhatsApp zien. Zou ik die hel map kunnen kopiëren naar nieuw toestel?

Antwoorden (2)

Screenshot ervan maken, opslaan, en dan opsturen na je andere toestel.
Of ..
Het gehele gesprek na je email verzenden en de email openen bij de mailApp op je andere toestel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De meeste gesprekken worden opgeslagen op je SD-kaart.
Als je op een nieuwe telefoon eerst je oude SD-Kaart er in doet, en dan installeer je WhatsApp, zou hij moeten vragen of je die gesprekken wil herstellen.
Dit gebeurde bij mij, toen ik WhatsApp per ongeluk verwijderde.
Ik had alle berichten terug, op die van de laatste 2-3 dagen na.