Hoe kan ik bij KPN vaste telefonie de rinkeltijd langer instellen?

Beste lezer,
Mijn telefoon gaat maar 4 keer over en daardoor kunnen wij klanten vaak niet te woord staan. Weet iemand hoe je dus de ringtijd bij KPN vaste telefonie kunt verlengen?
Bedankt!
gr Nan-Wijn

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dat ligt niet aan KPN, maar aan de instellingen van het telefoontoestel dat je gebruikt. Je schrijft in een reactie dat dit een Panasonic betreft. Ik heb een willekeurige handleiding voor één van de Panasonic toestellen geraadpleegd, maar het kan zijn dat er in het boekje van jullie apparaat iets anders staat. Heb je dat niet meer, dan moet je even doorgeven om welk type het gaat, dan kunnen wij alsnog de correcte aanwijzingen doorgeven. Aantal keer overgaan: U kunt instellen hoe vaak de telefoon overgaat, voordat het de oproep wordt overgenomen door het antwoordapparaat. U kunt 2 tot 7 keer overgaan of “Automatisch” instellen. “Automatisch”: het toestel neemt op na 2 keer overgaan als er nieuwe berichten zijn opgenomen of na 5 keer als er geen nieuwe berichten zijn. 1 Klik op het basistoestel op de streepjestoets en kies OK 2 Klik op de pijltjes zolang tot je bij “Antwoordapp.” bent 3 Kies dan voor “Instellingen” 4 Ga met de pijltjes naar : “Aantal Belsign.” 5 Selecteer de gewenste instelling. En sluit dan af. Toegevoegd na 1 minuut: Het standaard ingestelde aantal keren is inderdaad vier.

Je dient hiervoor contact op te nemen met KPN. De rinkeltijd instellen kun je niet zelf doen bij vaste telefonie.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100