Ik heb gehoord dat het niet de 6 maar de 5s word, deze zou dan in het najaar van 2013 uitkomen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Aankomende herfst, samen met ios7
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Meestal worden nieuwe iPhones in juli/augustus bekend gemaakt. Tot die tijd is niets zeker.

Verder zijn het allemaal speculaties en is nog niets zeker of het een iPhone 5S of iPhone 6 gaat worden en aan welke specificaties deze gaan voldoen. Dus tot die tijd moet je in spanning afwachten.