Is er een app waarbij je kosteloos eigen telefoongesprekken kan opnemen?

Iphone 3

Toegevoegd na 2 uur:
Of anders.. Wat is er een die makkelijk in gebruik is voor niet teveel geld?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
23K

Antwoorden (2)

nee dat is er helaas niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met de app Dictafoon kan je telefoongesprekken opnemen. Deze app zit standaard (gratis) op je iPhone als je iOS 3.0 of hoger hebt. Je kunt de app tijdens of vlak voor een telefoongesprek aanzetten. Het geluidsbestand kan je bijvoorbeeld naar jezelf mailen. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar kanik zien of ik ios 3.0 heb? Ik heb bij mijn iphone de Dictafoon gebruikt maar hij stopt zodra ik ga telefoneren..