Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik van microsimkaart naar gewone simkaart?

Ik heb een microsimkaart maar in de LG L70 moet een gewone een adapter past niet en een nieuwe simkaart gaat niet want ik heb prepaid en er staat nog 30 euro op. Bovendien bel ik niet veel. Wat kan ik nou doen dat ik mijn beltegoed houd maar dat de simkaart in mijn telefoon kan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
729
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
een adapter past niet Dat is toch de manier. Als een adapter niet past, past een simkaart ook niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Inderdaad, want een adapter heeft exact de maat (en dikte) van een gewone simkaart. Dus als een adapter niet past gaat er blijkbaar geen gewone simkaart in.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Overigens al eens geprobeerd om de simkaart in de adapter andersom (op z'n kop) in de telefoon te steken? En de simkaart wel goed in de adapter gelegd?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je kan in bijna elke telefoniewinkel een goedkoop adaptertje (zie foto) kopen, hierin stop je dan je micro simkaart en dan stop je de adapter met de micro simkaart in je andere telefoon. Dan zou hij gewoon moeten werken.
Succes ermee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding