Mijn telefoonprovider verdient sinds kort minder aan mij omdat ik nu naast vaste ook mobiele nummers gratis bel. Hoe wordt dit verlies gecompenseerd?

Eerst kon ik met mijn abonnement alleen vaste nummers in Nederland en in het buitenland gratis bellen. Ik bel wel eens naar België en Duitsland , maar veel vaker naar Nederlandse mobiele nummers wat wel eens zorgde voor hoge rekeningen.
Bellen naar het buitenland kost nu ineens wel geld, maar bellen naar mobiel dus niet meer, waarmee ik behoorlijk wat geld bespaar. Maar ja, die provider heeft dan dus minder inkomsten. Hoe lossen ze dit op?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb trouwens ook internet en televisie van dezelfde provider.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Wij zitten ook bij deze provider Ze verdienen nu dubbel Voorheen €10 voor het buitenland en nu €10 voor vaste en 06 in Ned en voor buitenland betaal je nu per minuut Omdat veel mensen een bel abbonnement op hun smartphone hebben bellen weinig mensen nog met vaste telefoon Ik ga die €10 voor zogenaamd gratis bellen opzeggen Het bleek dat ik per maand voor €0,90ct had gebeld Rest doe ik van mijn belminuten op mijn smartphone

Je betaalt een vast bedrag per maand voor bellen. Als je met je belgedrag boven dit vaste bedrag uitkomt is de "winst" voor jou, blijf je er onder, dan is de "winst " voor de provider. Maar geloof me, zelfs als jij "winst" maakt, verdienen zij er ook nog aan.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100