Mijn abbonement tegoed verdwijnt.. hoe kan dat?

Ik heb een abbonement bij Hollanda-nieuwe. Dit zijn 250 belminuten of smsjes en 500 mb per maand. Dit wordt op de 20ste bijgeschreven, zo ook op 20 mei. Op 3 Juni kreeg ik een berichtje dat mijn tegoed op was, terwijl ik nog amper gebelt, gesmst of ge-internet had. In ieder geval nooit zoveel, dat mijn bundel nu al op kon zijn. Ik heb op 5 juni, 5 euro bijgeschreven (van eigen betaalrekening), waardoor ik 130 minuten of smsjes kreeg. Na een paar telefoontjes, is het tegoed alweer gezakt naar 1,67, en ong 50 belminuten, wat ik dus voor geem meter snap...
Mijn vraag is: hoe kan dat? En hoe kan ik dit voorkomen/veranderen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Vaak heb je in dit soort situaties toch ergens een soort smsdienst in werking gezet die jou smst wat je niet eens merkt.

Kun je via internet achterhalen wat je verbeld hebt, dat kan ik wel bij mijn provider, je kunt dan precies zien van welk telefoonnummer dat komt en vervolgens actie ondernemen. Als je dit niet kunt zien via internet moet je contact opnemen met je provider om te achterhalen waar het geld naar toe gaat.