Hoe kan ik mijn iphone van mijn pc 'overzetten' naar mijn Mac?

Dit lukt me nooit als ik aansluit op de mac krijg ik een melding dat al mijn bestanden worden verwijderd als ik mijn iPhone synchroniseer.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Dat kan op twee manieren:

1 alle muziek centraal opslaan op een NAS en in Itunes instellen dat vanuit die map gesynchroniseerd moet worden.

2 alle muziek op zowel de pc als de mac zetten

Maar eenvoudiger is het natuurlijk om het automatisch synchroniseren op de Mac uit te zetten. Dan krijg je ook die vraag niet meer.
paulus811
11 jaar geleden
Volgens mij kan je alle (media) bestanden gewoon rechtstreeks kopieren van je pc naar je mac.