Hoe zorg ik ervoor dat wifi thuis wordt ingeschakeld en dan het abonnement internet wordt uitgeschakeld op blackberry ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

ik weet niet welke BlackBerry je hebt maar, bij mijn 8520 curve kun je gewoon als je een Wifi verbinding toevoegt de verbinding op automatisch zette., zodra je dan in de buurt van het wifi punt bent schakelt hij automatisch over van abonnement, naar wifi.

Maar als je een abonnement met internet hebt zou ik me er niet al te druk om maken, ik zelf zit namelijk elke dag op facebook hyves en google (en mail natuurlijk), ik verstuur foto's naar facebook en na bijna een maand heb ik nog maar 11 mb verbruikt!

Toegevoegd na 45 seconden:
Ik bedoelde zetten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op vrijwel 99% van de hardware,modems,routers zit tegenwoordig een (zichtbare) knop,welke ingedrukt kan worden om andere hardware van Wifi gebruik te laten ,maken ( in Uw geval Uw Blackberry). Vaak kun je dat nog doen,door als het ware "In " de router het menu te komen ,bijna altijd via een browser.
Als U dat in orde heeft,kunt U in het menu van de Blackberry ( Instellingen) onder het kopje : Draadloos en Netwerken het vinkje weg te halen bij 3G (4g) . Dit kan per type verschillen,vanaf dat moment heeft U precies gedaan ,wat U wilde.

PS: er zijn trouwens ook app's ,waarmee U dit laatste op de Blackberry kunt (laten) uitvoeren. Iets als No 3g of iets dergelijks even op Internet googlen op dit soort apps.

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 1 minuut:
Die knop om in te drukken ,wordt ook vaak als WLAN aangeduid ! ( was ik vergeten te vermelden)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op de zijkant staat een schakelaar LET OP! eerst moet je doe hoesje uit doen