Telefoon winkel heeft fout gemaakt in mijn mobiel contract, kan ik hem nu opzeggen?

Ik heb bij een telefoonwinkel een contract afgesloten waarin ik 150 smsjes EN 150 belminuten met onbeperkt internet. Nu krijg ik echter maar 150 belminuten OF smsjes en 1GB internet van de provider.

Ik heb de telefoonwinkel nu bijna 3 maand de tijd gegeven om het probleem op te lossen maar veel verandering is er nog niet gebeurd. En nu is mijn vraag:

Kan ik het contract nu gewoon opzeggen bij hun en hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaak komen smsjes en belminuten van dezelfde stapel af en telt één smsje voor een halve minuut bellen.
150 belminuten én 150 smsjes zou dus eigenlijk 225 minuten worden.

Antwoorden (1)

Nee, want je had 8 dagen bedenkt tijd en in die tijd kon je dat toch ook al zien? Je kon in die tijd ook gewoon je contract lezen, en voordat je iets tekent moet je het ook lezen in het contract staat denk ik ook 1 gb internet inplaats van onbeperkt

Toegevoegd na 25 minuten:
Oke, nu je zegt dat het in je contract zegt mag je gewoon naar je provider en als ze niks doen dan mag je ze aanklagen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
T-mobile is onbeperkt internet, KPN niet..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In het contract staat ook duidelijk dat ik recht heb op 150 sms en 150 belminuten en onbeperkt internet met een snelheid van 2mb/s. Dit staat allemaal zwart op wit in het contract met de winkel die me ze aansluiten. Echter heeft de provider mij een ander 'nieuw' abonnement geven met andere voorwaarden dan ondertekend in de winkel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou terug gaan naar de winkel en eisen dat ze di z.s.m. in orde maken[binnen twee weken],zoniet dan je contract opzeggen en automatische incasso intrekken,moet je eens kijken hoe snel ze dan reageren.