Wie belt me vanaf het nummer 00000000?

Ik ben vandaag gebeld door het nummer 00000000, wat ik wel een heel raar telefoonnummer vind.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
9.5K
Amadea
9 jaar geleden
Dat kan dan ook niet. Elk telefoonnummer bestaat uit tien cijfers.
Poet
9 jaar geleden
Nee hoor. We hebben toch ook 112, 0900-8008 etc
Amadea
9 jaar geleden
Ben jij ooit gebeld door 112 of 0900-8008 dan, Poet?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik ben ooit gebeld door 112. Ben alleen niet meer zeker of dat ook binnenkwam als 112. On-topic: kan een onbekend nummer geweest zijn.

Het beste antwoord

Het enige wat over dat nummer te vertellen is, is dat de beller dan anoniem is. De mensen die opnamen toen ze door een 00000000 gebeld werden hebben ervaren dat het iemand uit een ver land is die vervolgens een poging tot oplichterij doet. In het Engels worden persoonlijke gegevens van jou gevraagd. Nooit op reageren, het is scam!
Amadea
9 jaar geleden
ronron1212
9 jaar geleden
Mijn telefoon geeft aan als de beller anoniem belt nummer privé of onbekend maar geen nullen ook niet bij die door jou aangegeven ongewenste bellers.