Waarom werkt mijn start knop van mijn smartphone niet meer?

Ik heb net een LG L70 gekocht en nu werkt de home toets niet goed meer, alleen zolang ik met de telefoon bezig ben dan werkt ie gewoon normaal.
Maar zodra het scherm uitgaat reageert de knop niet meer, en krijg ik dus meestal mijn beeld helemaal niet meer terug en moet ik de accu er uit halen zodat ik hem weer opnieuw aan kan zetten.
Iemand enig idee of dit in te stellen is.

Gr. Daisy

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je hem nieuw hebt gekocht, ga dan terug naar de winkel!

Antwoorden (2)

Weet dat het je knop probleem niet echt oplost, maar heeft dat toestel niet knock on functie? Dat je twee keer op je scherm kunt tikken om hem uit slaapstand te halen?

http://handleiding.belsimpel.nl/LG-L70-White-handleiding-nederlands.pdf (pagina 55).

Dan zou je iig je telefoon kunnen gebruiken zonder elke keer de accu te verwijderen...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Om het probleem op te lossen zou je kunnen proberen een hard reset te doen.

LET OP: Voordat je dit doet moet je eerst een back-up maken van al je persoonlijke gegevens, want die ben je daarna kwijt.

Ik heb ook weleens navigatieproblemen met mijn LG telefoon gehad, die opgelost waren nadat ik hem had gereset.

Een hard reset bij een LG Telefoon gaat als volgt:

1. Schakel je smartphone uit.
2. Houd de 'Volume Omlaag' knop ingedrukt en druk op de AAN/UIT toets en wacht tot je het LG logo ziet.
3. Laat nu de powerknop even los en daarna nog een keer indrukken. (wel telkens de volume omlaagknop vasthouden)
4. Vervolgens krijg je een ja/nee keuze om je data te verwijderen. Hierin kun je navigeren met de volumeknop en bevestigen met de powerknop.

Sluit wel eerst alle andere mogelijkheden uit, want het is zonde om al je data weg te gooien terwijl het misschien niet nodig is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb een optie gevonden in het menu dat het scherm uitgaat dus niet alleen in standby na 15 sec. bijvoorbeeld, ik heb dit uitgevinkt en tot nu toe gaat het goed dus ik neem aan dat dat het probleem was.