waarom kan ik geen apps downloaden op mijn s4 mini?

Heb een geheugenkaart echter de s4 mini i9190 geeft aan dat er 99% van de ruimte vol is, ik heb nog bijna geen apps gedownload

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ligt eraan hoe groot je geheugenkaart is en het geheugen op te telefoon zelf ook. Vergis je niet het kan zo vol zitten. Afbeeldingen en muziek nemen ook veel ruimte in beslag. En de Apps die wel al hebt of de paar die je zelf hebt gedownload kunnen ook erg groot zijn. Via je instellingen bij opslag kun je dit allemaal terug vinden.