ik heb een nieuwe telefoon, maar kan ik mijn whatsapp geschiedenis terug halen?

hoi,

ik heb een nieuwe telefoon ( samsung galaxy s4 mini), en ik vroeg mij af of ik de chatgeschiedenis van whatsapp nog kan terug krijgen.

ik had altijd een Iphone 4, maar deze heb ik gekocht.
hierop had ik geen whatsapp backup gemaakt.

is dit mogelijk?

Groetjes,

Toegevoegd na 42 seconden:
Ik heb nog steeds hetzelfde nummer

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

De enige mogelijkheid is volgens mij om je conversaties te e-mailen naar jezelf, bijvoorbeeld als tekstbestand.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
nee het kan
je moet een file manager hebben en dan naar de whatsapp map gaan. daar vind je een bestandje die chatdatabase bewaart. die moet je op die andere telefoon zetten in precies de zelfde map

heb ik toen ook gedaan met me moeders xperia
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het probleem is wel, dat ik de telefoon al heb verkocht...