Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn blackberry weer met de computer verbinden?

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje (wat natuurlijk logisch is). Mijn blackberry wou tot een paar weken geleden gewoon verbinding maken met de laptop (door middel van een snoertje), maar daarna is het SD-kaartje stuk gegaan. Heb vrij snel daarna een nieuw kaartje gekocht, maar helaas... mijn blackberry wil geen verbinding meer maken met de computer. Erg vervelend, want nu kan ik er geen liedjes meer opzetten. Iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
622
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan zijn dat je een oude software erop hebt. Of het kan ook zelf zijn dat je een nieuwere erop hebt, en dat je dan het programmasysteem van Blackberry op je laptop moet zetten. Zelf had ik ook een blackberry maar was het snoertje verloren. Bij de mediamarkt heb je voor ongeveer 7,- een USB-stick waar je een SD-kaartje in kan doen. Zo heb ik liedjes ect. op mijn Blackberry gezet.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik weet niet hoe je het kan oplossen, maar heb wel een alternatief voor die liedjes. Op tubidy.mobi kan je ze gratis downloaden via je blackberry
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding