Is de samsung chat 335 een goeie telefoon ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee

Antwoorden (4)

Nee. Ik heb hem zelf ook, hij wordt op sites gepresenteerd als 'dé telefoon voor social networks.' Hier klopt dus helemaal niks van. Als ik wifi aanzet kun je dit alleen gebruiken voor twitter, waarbij de tweets niet eens worden geladen. Wil je op Facebook/Hyves enzovoort, kun je gewoon betalen. Ditzelfde geldt voor normaal internet.

Niet kopen dus!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee het scherm is heel erg klein en hij is sloom
De telefoon is echt bedoelt voor smsen en msnen.
Het is geen geschikte telefoon om te 'gamen', filmpjes te kijken of fotos te bewerken.
Het is eigenlijk een voor deze tijd een telefoon die erg standaart is, hij beschikt over de basis dingen van een (wat verouderde) smartphone.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de mobiel zelf net 3 maanden, maar ik vind het wel een prettige mobiel en ik heb zelf nog geen problemen gehad ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt er aan wat je graag wilt. Zelf wil ik graag Android; dat heeft de Chat niet, en daarom is de Chat voor mij geen goed mobiel.
Maar als jij geen Android hoeft, dan is dit mobiel misschien wel wat voor jou. Je moet dit mobiel niet kopen om het toetsenbord; die is niet zo geweldig (in vergelijking met een Blackberry). Oom zijn er geen applicaties voor dit mobiel te verkrijgen, en is de camera ook niet zo geweldig.
Maar als dit jou allemaal niet uitmaakt, dan zou je kunnen stellen dat de Samsung Chat voor jou een goed mobiel is.

Toegevoegd na 50 seconden:
*Oom = Ook