Is het mogelijk om anoniem te sms'en naar een vast te nummer??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou je dat willen?

Antwoorden (3)

ja dat kan daar heb je systemen voor maar dat kan allen voor een tegen betaling ik heb wel een systeem voor je geef je morgen de url oke
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij heb je daar instellingen voor in je mobiel. Bij bellen moet je altijd overal #31# voor zetten, dus: #31#06********. Maar dat kan natuurlijk niet bij sms. Waarom zou je eigenlijk anoniem willen sms'en?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dan moet je je nummerherkenning uitzetten bij je instellingen. Je nummer wordt dan niet meegestuurd bij bellen en sms-en (en appen maar dat weet ik niet zeker).