Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Werkt T-mobile internet in Twente zonder problemen?

Enkele jaren geleden heb ik een mobile telefoonaansluiting gehad van T-mobiel. Dit was een ramp! Binnen had ik alleen bereik als ik bij het raam ging staan. Nu krijg ik een mooi aanbod van hen voor internet. Ik wil graag weten wat de ervaring van mensen uit Twente is.

11 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik ben niet tevreden. Op diverse plekken matig tot geen verbinding. UMTS is helemaal een ramp.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
joro
11 jaar geleden
Bedankt voor de tip! Ik kan jou ook nog een tip geven: "neem contact op met T-mobile, ik ken diverse mensen die dat hebben gedaan en korting hebben gekregen op de abonnementskosten".

Andere antwoorden (3)

Ik zelf woon ook in Twente en heb sinds een jaar al mobiel internet van Tmobile en ben er zeer tevreden mee met mijn blackberry. De verbinding is ook gewoon altijd goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
T-mobile is na vodafone de slechtste aanbieder. Je kan beter voor telfort gaan. Ik heb dit zelf en hoor mijn vrienden die t-mobile en vodafone echt zeker 2 keer per maand praten over storingen of andere ongemakken. Heb zelf nooit problemen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aan de grens nabij Denekamp pakt hij al gauw het sterkere Duitse netwerk. Elders in Twente heb ik nog geen problemen gehad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding