Ik zit bij t-mobile met een prepaid simkaart dus ik betaal voor mn beltegoed. Maar ik wil Blackberry Instant email (11,90 p/m), gaat dit samen?

Dus: T-mobile PrePaid (beltegoed) + Blackberry instant email.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ja dat is mogelijk doormiddel van een bis abbonement af te sluiten. Maar door het slechte bereik van t-mobile kwa pingen en internetten adviseer ik je om het prepaid pingen van vodafone aan te schaffen,altijd bereik, en het werkt op basis van een opwaardeerkaart die je eens per maand activeert dus je zit niet vast aan een abbonement. Hier meer informatie. Als eerste provider biedt Vodafone BlackBerry Internet voor prepaid klanten. Met de Prepaid BlackBerry Blox kan je dan ook prepaid Pingen, surfen en emailen met je Prepaid BlackBerry. Binnenkort ook te bestellen op vodafone.nl.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel voor je antwoord, maar ik blijf liever bij t-mobile ;)