kan je zien als je een sms stuurt naar iemand of die persoon je nummer geblokkeerd heeft op zijn gsm?

wel ik heb een 2 sms'jes gestuurd maar krijg geen antwoord, hier worden die sms'jes nog verzonden maar komen die sms'jes nog aan bij die persoon als hij mijn nummer zou geblokkeerd hebben?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
28.4K

Antwoorden (2)

Nee dat kan je niet zien. Begin je sms met een ! (op iphone) en je krijgt een ontvangst bevestiging retour. Ook voor andere type telefoons zijn deze toepassingen beschikbaar. Google dan even op ontvangstbevestiging sms ( en dan jou telefoontype)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan uittesten of je geblokkeerd bent door te bellen, als je na eenmaal biepen meteen word doorverbonden met de voicemail dan is jouw nummer geblokkeerd