Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komt het dat mijn 2 dagen oude Samsung de hele tijd vastloopt?

Ik heb net een Nieuwe Samsung Galaxy Gio S-5660 gekocht. Het probleem is dat deze de hele tijd vastloopt. Eerst dacht ik dat ik in een te korte tijd teveel apps had gedownload maar nadat ik sommigen had verwijdert en grote Whats App gesprekken had verwijdert werd het er niks beter op. Weet iemand wat hiervan de oorzaak is of wat ik er aan kan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
945

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Maak eerst een backup van oa je contacten en evt Apps. Doe dan eens een "harde reset". In de gebruiksaanwijzing moet staan hoe dat moet. Een "harde reset" schakelt het hele systeem ook echt uit en het toestel gaat dan terug naar de fabrieksinstellingen; dat is wat anders dan het toestel aan -en uit te zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb alleen een snelstartgids en Garantieboekje. Geen gebruiksaanwijzing...
Onvoldoende geheugen tegenover gebruik misschien? Alleen omdat het nieuw is betekent niet dat het voldoende in huis heeft om aan je eisen te voldoen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb er nog weer wat dingen afgegooid en voor ik dat deed stond hij ongeveer halfvol.
Probeer is een software update, als het toestel lang in de winkel heeft gelegen kan het zijn dat de software 'verouderd' is.
Nieuwere software verhelpt vaak de problemen die bekend zijn in oudere versies
Om een update te kunnen uitvoeren moet je wel even samsung kies op je computer zetten, als je dit hebt gedaan telefoon met USB aan je computer koppelen, (zet je telefoon niet in massaopslag! Dan zal je computer hem biet herkennen,)als dit de eerste x is dat je m aan je computer zal die waarschijnlijk gaan zoeken naar de bijbehorende software die de computer nodig heeft om jou telefoon te herkennen,
Als samsung kies je telefoon herkent verschijnt er een pop up met de melding dat er nieuwe software beschikbaar is voor je toestel, gebeurt dit niet heb je de laatste software al op je telefoon staan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding