Is 128Kbps download- en 64Kbps uploadsnelheid, genoeg om bijv. te facebooken en fotos te sturen via snapchat?

Ik ben van plan een (relatief goedkoop) abonnement te nemen bij Simyo. In het abonnement zit ook internet met een internetsnelheid van 128kbps download en 64 kbps upload. Is dit snel genoeg om bijvoorbeeld mijn Facebook te checken of om een fotootje te sturen via snapchat? MVG Rick

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.8K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het kan, maar het is heel traag en het zal de lol op den duur doen verkleinen.

Antwoorden (1)

Het is mogelijk, Maar persoonlijk heb ik al moeite met 1mbps een foto door the sturen.
T-mobile verlaagt naar wat ik weet snelheid na 64 kbps En dit is erg langzaam.
Ook ligt het ook aan je locatie. Providers kunnen je wel bv 5mb beloven, Maar in bijvoorbeeld groningen zit je met 0.5(mijn ervaring)