Is het erg als er stof in je oplaadgat komt in je telefoon?

Hallo ik zag vandaag dat er best veel stof in de lightning gat zat van mij iphone 7. Is dit erg en kan dit wat kwaad?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Telefoons
2.1K

Antwoorden (1)

Zelf heb ik ook een paar keer veel stof in het oplaadgat gehad.
Als er veel stof in het oplaadgat zit, is dat een probleem, want dan kan de telefoon niet meer opladen. Maar je kunt de stof er voorzichtig proberen uit te halen met bijvoorbeeld een tandenstoker. Dan heb je een grote kans dat de telefoon weer oplaadt. Een beetje stof is niet erg.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Oke bedankt
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Kijk wel uit dat de punt van die tandenstoker niet afbreekt en dat je geen scherp voorwerp gebruikt; dan kun je de contactpunten van de aansluiting beschadigen. Dan ben je nog verder van huis.