SamsungS7 Telefoon verloren, hoe vind ik mijn telefoon?

Ik ging zaterdag avond rijden met mijn scooter naar vrienden, toen ik op mijn scooter stapte keek ik nog op mijn telefoon en stopte hem toen in mijn broekzak. Daarna toen ik aangekomen was bij men vrienden had ik mijn telefoon niet meer. dus ging ik terug via de route hoe ik kwam maar ik vond niks. Twee heel negatieve punten zijn mijn telefoon staat op trillen alleen en had geen mobiel netwerk aan dus samsungs trace manier werkt niet. Nu heb ik mijn nummer al 100x gebeld en het gaat heletijd af, alleen geen antwoord steeds.

Ik ben de route wel 6x nagelopen ik kan geen telefoon zien.
Locatie stond wel aan is er een ander mogelijk om mijn telefoon te traceren en zien waar die is??

5 jaar geleden
in: Telefoons
2K
Ruimtestation
5 jaar geleden
Ik denk dat je het beter op kunt geven. Waarschijnlijk heeft iemand hem meegenomen en ik vermoed dat je hem niet meer terug zult krijgen.

Antwoorden (1)

Samsung kent de Find My Mobile functie. Deze functie is bedoeld om een gestolen toestel te lokaliseren en onbruikbaar te maken voor de dieven.
Maar een verloren toestel zou je er waarschijnlijk ook mee kunnen lokaliseren.
5 jaar geleden
Mahhie123
5 jaar geleden
nee dat wekte niet
Mahhie123
5 jaar geleden
Oke, dus ik ben de route nogmaals gaan lopen na 10x ofso, en toen vond ik hem opeens tussen paar bloemen.
Dus ja ik ben opgelucht.