Van wie is het nummer: 030-7516600

Ik wordt bijna elke dag door dit nummer opgebeld. En steeds wordt er opgehangen. Als ik terugbel krijg ik een in-gesprek/bezet toon te horen, hoelaat ik ook opbel.

Omgekeerd zoeken heeft ook geen nut, het schijnt niet in de telefoongids te staan of het is een doorschakelnummer.

Iemand enig idee hoe ik deze bedrijf kan achterhalen die dit nummer exploiteert? Om dit bij KPN als misbruik te melden vind ik nu nog iets te voorbarig.
Iemand ideeen of die het nummer herkent?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
3.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hallo,
ik werd toevallig deze avond ook door dat klote nummer gebelt en t werd geweigerd wanneer je het zelf terug belt ..
nu ben ik het eens met een van de laatste berichten waar in staat dat we ams-abuse@tele2.com daarna een klacht moeten sturen..
Bij deze wou ik laten weten dat ik dat ook onmiddelijk ga doen.. groetjes mimi

Antwoorden (9)

Volgens nummerzoeker.com is er op dat nummer geen vermelding. Als je er last van hebt zou ik toch even bij KPN melden. Het kan een vergissing zijn van de beller of een flauwe grap. Het is natuurlijk nooit fijn als je op de meest onmogelijke momenten gebeld wordt en je voor niks naar de telefoon gaat. Je bent tenslotte weer uit je patroon/concentratie vul zelf maar in gehaald.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik had ook al je vraag op QUIRO gezien maar kan het nummer niet traceren kennelijk een one way telefoonnummer van een automatische dienst van een bedrijf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Net als mijn voorganger heb ik geprobeerd het nummer op te zoeken,maar dat lukt dus niet.Ik zou idd proberen via de KPN het nummer te krijgen,of in ieder geval hen zover zien te krijgen,dat er aan dat irritante gebel een eind komt.Veel succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het zou kunnen zijn dat er achter dat nummer een automatische nummerkiezer zit van een electronische bewakingsdienst,(een apparaat wat een proces in de gaten houd en een melding doorgeeft waneer iets fout gaat)waarbij jouw telefoonnummer per ongeluk is ingegeven, aleen daarom is het een goede zaak om de kpn te vragen dit nummer te achterhalenzodat de gebruiker gewaarschuwd word dat er iets niet goed gaat met zijn apperaat. Ik heb deze apperaatjes ook in gebruik gehad en ook mij is het voorgekomen dat ik een verkeerd telefoonnummer had geprogrammeerd met enkele duizende euro's schade tot gevolg. Als het word opgelost ben jij blij dat je niet meer gebeld word,de eigenaar van het telefoonnummer blij omdat zijn proces weer goed bewaakt word,en de kpn heeft weer een klacht opgelost wat het in de statistieken goed doet.
En wie Weet krijg je net als de benaadeelde partij bij mij ook nog een bos bloemen voor de moeite.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat Oribatei zegt kan nog wel eens kloppen...

Maar mocht het toch niet het geval zijn (zoals bij ons vorig jaar het geval was)...

Dan raad ik je aan je provider te bellen en een 'onderzoek' te laten lopen.
Je kunt ze namelijk vragen hier wat aan te doen. Ze zullen dan bij houden hoevaak dit nummer belt.
Als ze daaruit kunnen opmaken dat dit inderdaad hinderlijk is, zullen ze het nummer blokkeren zodat het jou niet meer kan bellen.

(tenminste bij KPN was dit vorig jaar zo)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens de opta is het nummer van Versatel / Tele2. Ik zou hun eens bellen en het navragen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ter verduidelijking. Het is dus geregistreerd door hun. Zij zullen het nummer dus uitgedeeld hebben aan een van haar klanten. Dus zij moeten het je kunnen vertellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wordt ook regelmatig door dit nummer gebeld, met hetzelfde resultaat. Erg irritant.

Toegevoegd na 22 minuten:
Na contact met Tele2 te hebben opgenomen, heb ik een e-mail adres gekregen voor de klacht. Het lijkt me het beste dat we allemaal mailen. Vermeld het telefoonnummer, en het aanvraagnummer van de dader (102023) bij Tele2.
Vermeld ook of je klant bent bij Tele2. Succes.

Toegevoegd na 25 minuten:
O ja, het e-mail adres haha.
ams-abuse@tele2.com
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nummer belt mij ook vaak. idd na een paar keer overgaan wordt er opgehangen en terugbellen heeft idd geen zit. Heb het nummer nergens kunnen terug vinden. Er irritant
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben ook gebeld door dit nummer en zo kwam ik op deze site. Toevallig werd ik net weer gebeld met de vraag of ik geinteresseerd ben ik de geldgids van de consumentenbond. Zal dus wel een callcenter zijn.