Van wie is het nummer: 030-7516600

Ik wordt bijna elke dag door dit nummer opgebeld. En steeds wordt er opgehangen. Als ik terugbel krijg ik een in-gesprek/bezet toon te horen, hoelaat ik ook opbel.

Omgekeerd zoeken heeft ook geen nut, het schijnt niet in de telefoongids te staan of het is een doorschakelnummer.

Iemand enig idee hoe ik deze bedrijf kan achterhalen die dit nummer exploiteert? Om dit bij KPN als misbruik te melden vind ik nu nog iets te voorbarig.
Iemand ideeen of die het nummer herkent?

Weet jij het antwoord?

/2500

Volgens nummerzoeker.com is er op dat nummer geen vermelding. Als je er last van hebt zou ik toch even bij KPN melden. Het kan een vergissing zijn van de beller of een flauwe grap. Het is natuurlijk nooit fijn als je op de meest onmogelijke momenten gebeld wordt en je voor niks naar de telefoon gaat. Je bent tenslotte weer uit je patroon/concentratie vul zelf maar in gehaald.

ik had ook al je vraag op QUIRO gezien maar kan het nummer niet traceren kennelijk een one way telefoonnummer van een automatische dienst van een bedrijf.

Net als mijn voorganger heb ik geprobeerd het nummer op te zoeken,maar dat lukt dus niet.Ik zou idd proberen via de KPN het nummer te krijgen,of in ieder geval hen zover zien te krijgen,dat er aan dat irritante gebel een eind komt.Veel succes.

het zou kunnen zijn dat er achter dat nummer een automatische nummerkiezer zit van een electronische bewakingsdienst,(een apparaat wat een proces in de gaten houd en een melding doorgeeft waneer iets fout gaat)waarbij jouw telefoonnummer per ongeluk is ingegeven, aleen daarom is het een goede zaak om de kpn te vragen dit nummer te achterhalenzodat de gebruiker gewaarschuwd word dat er iets niet goed gaat met zijn apperaat. Ik heb deze apperaatjes ook in gebruik gehad en ook mij is het voorgekomen dat ik een verkeerd telefoonnummer had geprogrammeerd met enkele duizende euro's schade tot gevolg. Als het word opgelost ben jij blij dat je niet meer gebeld word,de eigenaar van het telefoonnummer blij omdat zijn proces weer goed bewaakt word,en de kpn heeft weer een klacht opgelost wat het in de statistieken goed doet. En wie Weet krijg je net als de benaadeelde partij bij mij ook nog een bos bloemen voor de moeite.

Wat Oribatei zegt kan nog wel eens kloppen... Maar mocht het toch niet het geval zijn (zoals bij ons vorig jaar het geval was)... Dan raad ik je aan je provider te bellen en een 'onderzoek' te laten lopen. Je kunt ze namelijk vragen hier wat aan te doen. Ze zullen dan bij houden hoevaak dit nummer belt. Als ze daaruit kunnen opmaken dat dit inderdaad hinderlijk is, zullen ze het nummer blokkeren zodat het jou niet meer kan bellen. (tenminste bij KPN was dit vorig jaar zo)

Volgens de opta is het nummer van Versatel / Tele2. Ik zou hun eens bellen en het navragen. Toegevoegd na 1 minuut: Ter verduidelijking. Het is dus geregistreerd door hun. Zij zullen het nummer dus uitgedeeld hebben aan een van haar klanten. Dus zij moeten het je kunnen vertellen.

Ik wordt ook regelmatig door dit nummer gebeld, met hetzelfde resultaat. Erg irritant. Toegevoegd na 22 minuten: Na contact met Tele2 te hebben opgenomen, heb ik een e-mail adres gekregen voor de klacht. Het lijkt me het beste dat we allemaal mailen. Vermeld het telefoonnummer, en het aanvraagnummer van de dader (102023) bij Tele2. Vermeld ook of je klant bent bij Tele2. Succes. Toegevoegd na 25 minuten: O ja, het e-mail adres haha. ams-abuse@tele2.com

Nummer belt mij ook vaak. idd na een paar keer overgaan wordt er opgehangen en terugbellen heeft idd geen zit. Heb het nummer nergens kunnen terug vinden. Er irritant

Hallo, ik werd toevallig deze avond ook door dat klote nummer gebelt en t werd geweigerd wanneer je het zelf terug belt .. nu ben ik het eens met een van de laatste berichten waar in staat dat we ams-abuse@tele2.com daarna een klacht moeten sturen.. Bij deze wou ik laten weten dat ik dat ook onmiddelijk ga doen.. groetjes mimi

Bronnen:
030751660

Ben ook gebeld door dit nummer en zo kwam ik op deze site. Toevallig werd ik net weer gebeld met de vraag of ik geinteresseerd ben ik de geldgids van de consumentenbond. Zal dus wel een callcenter zijn.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100